Igrificiran program zvestobe: YAS.life – whitelabel gamification sistem za zavarovalnice 🧩

Veliko zavarovalnic, če ne kar vse, si želi biti v stiku s svojimi komitenti (ali pa potencialnimi) tudi ko ti ne potrebujejo njihovih storitev oz ko niti ne razmišljajo o njih.

Tudi zavarovalnica Sava je pred nedavnim lansirala program spodbud SavaFit. Gre za program, ki so ga razvili kot odgovor na sodoben življenjski slog, v katerem vse pogosteje pozabljamo na najpomembnejše – redno telesno aktivnost, kot so zapisali na svoji spletni strani.

V programu SavaFit z doseganjem ciljev in opravljanjem izzivov zbirate nagradne točke, ki jih lahko unovčite za ugodnosti pri njihovih partnerjih ali jih prispevate v dobrodelno donacijo Zavarovalnice Sava. Unovčite pa jih lahko tudi pri izbranih zavarovanjih in si zagotovite premijske popuste.

Program SavaFit uporabnike spodbuja k doseganju vsaj 10.000 korakov na dan, z opravljanjem dodatnih izzivov pa lahko še dodatno razvijate svoj zdrav življenjski slog in zbirate nagradne točke.

Ampak to ni zapis o Savafitu, ampak o podjetju in sistemu, ki aplikacijo poganja v ozadju. Zgoraj opisano potrebo so namreč precej dobro opazili in v produkt spremenili pri nemškem startupu YAS.life.

Kdo ali kaj je YAS.life?

YAS.Life je zagonsko podjetje iz Berlina, ki si cilja na to, da postane vodilno podjetje za igrificiran program zvestobe za zavarovalnice.

Njihova white label aplikacija za zavarovalnice uporabnike na igriv in preprost način spodbuja k bolj zdravemu in zavestnemu življenju. Naročniku, zavarovalnici, pa ponuja straight forward nabor funkcionalnosti, branding in plug&play rešitev.

Sodelujejo s partnerji, kot so SportScheck, Garmin, Urban Sports Club, foodspring in drugimi, ki jim pomagajo izboljšati uporabniško izkušnjo in uporabnike motivirati za vztrajanje pri zdravih navadah.

Gre za white-label gamification loyalty program, zgrajen okrog aplikacije za merjenje aktivnosti. Korakov to be precise.

Vrhunska ideja btw.

Niša? Ozka. Zavarovalnice. Zakaj komplicirat. Majo keš, rabijo engagement pointe.

Produkt? Nišen in koncizen – točno veš kaj dela.

Jasnost tega kaj prodajajo? Popolna. Igirificiran loyalty sistem za zavarovalnice.

Kr smart.

Mi je kr mal žal, da se tega nisem spomnil sam.

No, mi je pa dal idejo za nekaj drugega.

Ampak o tem v kakšnem drugem zapisu.

Tole je igrificiran program zvestobe za zavarovalnice YAS.life.

Share this post if you liked it.

Subscribe & dont miss next 📩